Gdynia, 21.05.2008
Przedsiębiorstwo Komunikacji Autobusowej
Spółka z o.o. w Gdyni
ogłasza
przetarg nieograniczony – znak PKA/PN-1/2008 – na sukcesywne dostawy
oleju opałowego w ilości 82.000 litrów
I. Oznaczenie zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Komunikacji Autobusowej
Spółka z o.o. ul. Platynowa 19/21
81-032 Gdynia
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.pkagdynia.pl
E-mail; pka@pkagdynia.pl
Osoba wyznaczona do kontaktu: Grażyna Szałucka
Tel. +48 58 623 05 76 faks 058 663 43 95
E-mail: g.szalucka@pkagdynia.pl
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest nieodpłatna. Do pobrania osobiście, w siedzibie Zamawiającego lub drogą elektroniczną.
II. Przedmiot zamówienia – dostawa
Miejsce wykonania zamówienia – PKA Gdynia ul. Platynowa 19/21
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Sukcesywne dostawy oleju opałowego w ilości 82.000 litrów
Olej opałowy przeznaczony jest do ogrzewania pomieszczeń biurowych i warsztatowych poprzez własną kotłownię zlokalizowaną na terenie PKA, posiadającą jeden zbiornik o pojemności 32 tys. litrów.
Jednorazowa dostawa obejmować będzie ok. 15.000 litrów
Nomenklatura wg CPV: 23122100-9
Parametry jakie spełniać musi olej opałowy:
* temperatura zapłonu - nie niższa niż 56 oC wg PN-EN ISO 2719:2003
* całkowita zawartość zanieczyszczeń - nie wyższa niż 24 mg/kg wg PN-C-04179:1999
* wartość opałowa - nie niższa niż 42,6 MJ/kg wg PN-86/C-04062
Olej opałowy stosowany jest jako paliwo do kotłów c.o. Powinien spełniać wymagania polskich norm określonych dla oleju opałowego lekkiego otrzymywanego z produktów przeróbki ropy naftowej.
IV. Termin wykonania zamówienia - 12 miesięcy
V. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
VI. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dołączenia do oferty:
- wzoru świadectwa jakości określającego parametry jakościowe dostarczanego oleju
opałowego, które będzie stosowane przez Wykonawcę przy wszystkich dostawach w
czasie realizacji umowy,
- wzór dowodu wydania określającego pochodzenie oleju opałowego oraz zawierającego
następujące dane: temperaturę nalewu, objętość w litrach w temperaturze nalewu,
gęstość w temp. + 15º C, masę produktu w kg, objętość w temp. +15º C
- świadectwo autoryzacji na dostawę oleju opałowego – aktualne na okres trwania
umowy lub dokument równoważny potwierdzający, że dostarczany przez
Wykonawcę olej opałowy odpowiada normom lub specyfikacjom technicznym
określonym przez producenta (np. umowa z producentem, umowa z autoryzowanym
dystrybutorem wraz z jego oświadczeniem, że olej opałowy dostarczany przez
Wykonawcę odpowiada normom lub specyfikacjom technicznym producenta)
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego
wykonawcę.
VII. opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
Oferty będą oceniane pod względem formalnym w zakresie kompletności i zgodności z wymogami SIWZ i ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia.
VIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest:
1/ Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez
Zamawiającego
Wykonawca zobowiązany jest w Ofercie określić :
* producenta oleju opałowego;
* temperaturę zapłonu
* całkowitą zawartość zanieczyszczeń
* wartość opałową.
2/ Złożyć “Formularz cenowy”, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego
przez Zamawiającego
3/ Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo
zamówień publicznych
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty :
1) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą Prawo Energetyczne z dnia 10.04.1997 r (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1504.) obejmującą okres realizacji zamówienia,
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi złożyć każdy wykonawca.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty :
1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych,
dostaw w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, co najmniej 2 zamówień o wartości brutto minimum 100 tys. zł każde,
odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot
zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz
załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane należycie
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie.
IX. Kryterium oceny ofert i jego waga.
Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium:
cena waga 100 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższym wzorem:
Cena = CM/COM x 100 pkt
gdzie: CM – cena minimalna
COB – cena oferty badanej
X. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 09.06.2008r. o godz. 10,00
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Gdyni ul. Platynowa 19/21 pok.5
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 09.06.2008 o godz. 10,15 w siedzibie zamawiającego w Gdyni ul. Platynowa 19/21 pok. 7
XI. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, tj do dnia 09.07.2008r.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Język obowiązujący w niniejszym postępowaniu – język polski
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamówienie nie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone na portalu UZP dnia 21.05.2008r. pod numerem 107385-2008.
Pliki do pobrania:
1. Wyjaśnienia i modyfikacja SIWZ
2. SIWZ